Affiliate průvodce

Jak vydělat peníze online na internetu? Z domova, rychle a bez práce?  [Ověřené výdělky 2020]

Vydělávejte peníze propagací affiliate programů pro webkameru

Affiliate marketing je služba, prostřednictvím které jednotlivec nebo firma (dále jen „affiliate partner“) může získat provize za propagaci konkrétního produktu a nebo služby. V tomto případě se jedná o livechat weby, weby s placenými videi a další podobné sítě. V affiliate marketingu je možné vydělat spoustu peněz. Webkamerový průmysl je také velmi lukrativní odvětví. Mnohem více než tradiční „placené stránky“ s pornem. Tady je vše, co potřebujete vědět o livechat affiliate marketingu.

Co je affiliate marketing?

Affiliate marketing je služba, u které je entita („Affiliate“) placena za propagaci konkrétní značky nebo produktu. Parnterská společnost získává provize za všechny nové zákazníky nebo prodeje propagované společnosti. Obvykle to má formu buď podílu na výnosu, nebo paušální provize za každou registraci nebo prodej.

Affiliate marketing je pro značku velmi efektivní, protože vyplácí affiliate partnery pouze v případě nového prodeje. Tímto způsobem společnost neplatí za marketing, který nefunguje. Je to efektivní i pro partnerské společnosti, protože existuje jen reálný výdělečný potenciál. I když je pravda, že neexistuje žádný zaručený příjem. Pokud je však proveden správně, může být affiliate marketing pro partnery výhodnější než jiné formy monetizace internetu.

Typy různých programů: Revshare, PPS a PPL

Existují tři hlavní typy provizních struktur; revshare, „Pay Per Signup – Platba za nákup“ a „Pay Per Lead – Platba za bezplatnou registraci“. Různé provizní programy nabízejí různé kombinace těchto programů. Například; některé programy nabízejí pouze revshare, některé nabízejí pouze PPS a existují další, které nabízejí více nebo dokonce všechny tři různé typy výplat.

Sdílení výnosů (Revshare)

„Program sdílení příjmů“ (Revshare) je podílová forma provize – affiliate partner tedy získává procento výdělku. Může to být podíl jednoho prodeje nebo podíl na celkových výdajích za doporučení. V livechat branži je oblíbenější podíl na celkových výdajích. Může to být založeno na době trvání (procento výdajů na 1 rok nebo jiné trvání) nebo častěji na celoživotním sdílení příjmů.

Celoživotní programy sdílení příjmů jsou obecně nejziskovějším typem propagovaných programů. Zvláště dlouhodobě. Důvodem je, že zákazníci a jejich výdaje se začínají skládat na sebe a vytvářejí dobrý a stálý / stabilní proud příjmů.

Platba za registraci (PPS)

„Pay Per Signup“ (PPS) je místo, kde affiliate partner dostane provizi za každé doporučení. Aby bylo možné získat provizi, je obvykle nutné, aby nové doporučení provedlo svůj první nákup, nebo aby dosáhlo prahové hodnoty výdělku. Jakmile bude tato akce nebo cíl splněn, provize bude vyplacena.

Pay Per Lead (PPL)

„Pay Per Lead“ (PPL) je místo, kde je affiliate partner placen za každou bezplatnou registraci, kterou pošle do sítě. PPL je obvykle jen pár dolarů (USD). PPL se mohou zdát atraktivní, protože dostanete peníze za každého, bez ohledu na to, zda nakupuje nebo ne. Na PPL byste ale měli být opatrní. Pokud dochází ke konverzi, pak by revshare byla mnohem lepší cesta.

Kolik peněz mohou partnerské společnosti vydělat?

Potenciál výdělku je velmi těžko odhadnutelný. To také znamená, že ne všechny partnerské společnosti budou úspěšné. Protože je affiliate marketing založen na výkonu, neexistuje zaručený příjem. Pokud nejste schopni odkázat / poslat a nebo doporučit nové zákazníky do sítě, nikdy nevyděláte peníze jako partnerský subjekt.

Další důležitou věcí, kterou je třeba si uvědomit, je, že programy revshare budou v průběhu času obvykle stále výnosnější. Je to proto, že počet vydělávajících doporučení bude stále růst a příjmy z výnosů se začnou skládat nad sebou a vytvoří velký zdroj příjmů.

Je také důležité si uvědomit, že návštěvnost se také časem zvyšuje. Vytvoření webů a ohodnocení vyhledávačů, seznamů e-mailových marketingů a nárůst sledujících na sociálních médiích chvíli trvá. Jak se návštěvnost těchto webových služeb zvýší, navýší se také provoz a provize.

Kolik tedy vydělává affiliate marketing? Miliony ročně pro nejlepší partnerské společnosti. Šestimístné číslo není přitažené za vlasy, ale rozhodně vyžaduje práci. 3–4 roky je rozumné, pokud je partner schopen zajistit generování a přeposílání své návštěvnosti.

Jak funguje doporučení a následné prodeje: Partnerské odkazy

Když se webmaster zaregistruje jako affiliate partner, obdrží speciální partnerské odkazy. Tyto odkazy se používají ke sledování provozu a referovaného zákazníka. Tyto sledovací odkazy také ukládají do prohlížeče návštěvníků cookie. Tento soubor cookie má určité trvání nebo počet dní, kdy bude sledovat doporučení a pokud se takto doporučený člověk do dané doby zaregistruje nebo nakoupí, bude se to partnerovi počítat.

Je důležité si uvědomit, že pokud odkaz používá k registraci na webu jiné zařízení nebo prohlížeč, doporučení se nezapočítá. V případě, že odkazující uživatel klikne na dva různé odkazy odkazující jako partneři na stejný cílový web ale přes jiný partnerský kód (navštíví jeden web dříve než druhý), pak se započítání tomu kterému partnerovi může lišit program od programu. Některé sítě ji dávají prvnímu partnerskému subjektu, který soubor cookie zasílá, jiné zasílají poslednímu partnerskému subjektu, který soubor cookie přidává.

Výplata: Jak dostat zaplaceno

Existuje mnoho způsobů, jak mohou partnerské společnosti dostávat platby. Některé partnerské sítě nabízejí širokou škálu možností výplat. Ostatní nabízejí pouze několik málo zvolených. Zde jsou nejčastěji používané metody výplaty, které můžete použít.

Šek – Staromódní šek poslaný poštou. Šeky se obvykle vyplácejí poštovní službou nebo v bance. Někdy je místo toho dodává logistická společnost. Pokud je doručováno prostřednictvím něčeho jiného než poštovní služby, může to představovat být další poplatky navíc.

Paxum – Paxum je elektronická peněženka vhodná pro dospělé. Podobně jako PayPal. Pro účty Paxum mohou platit místní omezení.

Bankovní převod – většina programů podporuje bankovní převody. Bankovní převody mohou být dostupné pouze pro partnerské společnosti mimo USA, a to z důvodu nákladů na bankovní převody ve Spojených státech.

Partnerské affiliate provizní systémy livechatů / živých webkamer

Než začnete propagovat, musíte se zaregistrovat ke konkrétním affiliate nabídkám. Většina webů nabízejících livechat / webkam programy nabízí partnerské affiliate programy. Mnoho webů s placenými videi a další sítě nabízí také affiliate programy. Můžete si vybrat síť, která se vám líbí nejvíce, nebo propagovat širokou škálu různých webů. Náš adresář přidruženého programu, na který odkazujeme níže, poskytuje spoustu cenných informací, které vám pomohou najít ty správné programy k propagaci.

Běžné dostupné typy propagačních reklam

Přidružené programy budou poskytovat propagační materiál pro své webmastery. Některé sítě poskytují spoustu různých typů reklam, zatímco jiné mohou poskytovat pouze základní bannerové reklamy. Zde jsou nejčastěji používané typy reklam a popis jejich fungování.

Bannerové reklamy

Statické a animované bannery ve formátu GIF. Některé programy nabízejí úžasně navržené a dobře vypadající bannery, zatímco jiné mohou být velmi fádní. Většina sítí poskytuje bannery pro všechny standardizované velikosti a rozměry.

Vyskakovací / pop-up reklamy

Vyskakovací reklamy způsobí, že se objeví nové okno s reklamou v novém okně. Pop-unders jsou nejběžnější formou pop-ads, protože jsou méně rušivé. Rozbalovací nabídky umožňují, aby se reklama zobrazila v samostatném novém okně, místo aby se reklama zobrazovala nad obsahem, s nímž uživatel aktuálně pracuje.

Widgety online umělců

Mnoho sítí umožní přidruženým společnostem navrhnout si vlastní widgety představující online umělce. Tyto widgety obvykle odkazují přímo na chatovací místnost umělce, který je uveden na odkazu, ačkoli některé místo toho směřují na vstupní stránku. Tyto widgety jsou obvykle poměrně přizpůsobitelné, pokud jde o velikosti, barvy a typ účinkujících.

Reklamy na rychlé zasílání zpráv (IM)

Reklamy s rychlými zprávami (IM) jsou typy reklam ve stylu okamžitých zpráv. Tyto reklamy jsou nejběžnější pro seznamování, ale poměrně často se používají také pro kamery. V rohu prohlížeče se objeví malé vyskakovací okno. Bude to vypadat jako tradiční chatovací okno, jako byste to viděli na Facebooku, Skypu nebo AIM.

Integrovaná kamera / chatovací místnosti

Existuje několik sítí, které umožňují vestavěné chatovací místnosti. Tyto chaty lze přidávat kdekoli, kde lze používat HTML. Kdykoli je umělec online, jeho živý přenos se zobrazí tam, kde je vložen. Pokud s ním někdo komunikuje, bude vyzván, aby se připojil k síti, a partnerský subjekt získá provizi za doporučení.

Přímé odkazy (konkrétní stránky účinkujících)

Většina programů bude podporovat přímé odkazy. To je užitečné pro přímé propojení s konkrétní stránkou profilu modelu. Možná existují zejména vybraní umělci, které byste chtěli propagovat. To umožňuje přímé propojení. Je důležité si uvědomit: Než použijete jakýkoli jejich obsah pro propagační účely, požádejte o povolení modelu.

Odlupování stránky

Jeden z exotičtějších typů reklam. Odlupování stránky vytváří v rohu prohlížeče efekt otáčení ve stylu časopisu. Pokud divák umístí ukazatel myši na slupku stránky, dojde k efektu „otočení stránky“ myší a odhalení nabídky na druhé straně.

Weby označené bílou značkou White Label

Bílá značka neboli white label je rebrandovaná značka nebo služba. V livechatu je bílá značka rebrandovaným webem portálu s webkamerami. Správci webu jsou schopni přizpůsobit svou bílou verzi a zobrazit ji pod svým vlastním názvem. Správce webu získá podíl na všech příjmech generovaných pod jeho bílou značkou. Můžete si například představit portál livejasmin který bude mít jiné barvy (např. žluté) a bude se jmenovat a běžet na doméně liveruzena.cz. Modelky zde budou stejné jako na LiveJasmin, jen prostředí je jiné a provozovatel whitelabelu dostává provize za utracené peníze na tomto webu.

API (Programování rozhraní aplikace)

Rozhraní API (Application Programming Interface) umožňuje webmasterům další integraci přidružených programů do jejich různých webů nebo aplikací. Jedná se o složitější koncept.

Jak zvýšit návštěvnost vašich affiliate nabídek

Partnerský marketing je především o provozu. Čím kvalitnější je návštěvnost, tím více peněz vyděláte. Čím větší návštěvnost, tím více peněz vyděláte. Existuje mnoho různých způsobů, jak přivést návštěvníky a potencionální zákazníky k partnerským nabídkám. Zde jsou hlavní.

Optimalizace pro vyhledávače (SEO)

„Optimalizace vyhledávače“ (SEO) může být vaším nejlepším přítelem, pokud se naučíte, jak ho udělat správně. Pořadí vašeho webu nebo blogu ve vyhledávačích poskytne stálý proud nových návštěvníků. SEO je hodně práce a je v hodně co se učit. Vzdělávání v SEO však bude velmi výhodné.

V SEO existují dva hlavní prvky: Onsite a offsite. Onsite SEO dělá věci přímo na konkrétním webu, tak aby se stal přátelštějším pro vyhledávače. Offsite SEO závisí na odkazech a dalších metrikák v externích vztazích k vašemu webu. Aby byl skutečně úspěšný, je nutné oba prvky kombinovat.

Abyste mohli provádět správné SEO, potřebujete web. Pokud jste nikdy nevytvořili web, může to znít opravdu zastrašujícím způsobem. Naštěstí byl vývoj webových stránek ohromně postupem času ohromně zjednodušen. Existují platformy, které usnadňují a zjednodušují proces, a existuje spousta průvodců vývojem webu a nástrojů, které lze k tomu použít. Více o tom budeme hovořit později v tomto příspěvku.

Marketing sociálních médií

Sociální média jsou dalším skvělým marketingovým kanálem. Nejlepší na sociálních médiích je, že jsou 100% zdarma. Existuje velká šance, že už máte Facebook a možná i Twitter. Proto jste již se sociálními platformami měli nejspíše zkušenosti. Většina sítí funguje celkem podobně.

Při marketingu na sociálních médiích je třeba si pamatovat jednu důležitou věc, že ​​ne všechny sítě jsou vhodné pro dospělé. Při marketingu v sítích „bezpečného pro tuto práci“ budete muset být velmi opatrní. Zveřejněním odkazů nebo obrázků, které neodpovídají zásadám webu, bude váš účet zablokován.

Existují také některé sítě, které neumožňují návštěvnost z určitých dalších sítí. Je to buď proto, že tato návštěvnost obecně funguje docela špatně, nebo proto, že se jedná o síť, kde mnoho pochybných partnerských společností vystupuje jako účinkující, což vytváří problémy celé síti. Ujistěte se, že propagujete pouze sociální sítě, které umožňují tento druh návštěvnosti.

U sítí, které neumožňují adult obsah na sociálních médiích, můžete tento provoz vždy nasměrovat na svůj web a odtud je přesměrovat již na konkrétní adult nabídky. Což je dalším důvodem, proč je pro partnerské společnosti tak důležité mít vlastní webovou stránku.

E-mailový marketing

E-mailový marketing je dalším způsobem, jak propagovat partnerské programy. E-mailový marketing je pro weby se sexuálním mnohem obtížnější z mnoha důvodů. Ne všechna e-mailové marketingové společnosti poskytují tyto služby pro dospělé. Existuje však několik poskytovatelů, kteří mají své služby vytvořené speciálně pro dospělé. Existuje několik mainstreamových platforem, které přijímají i dospělé, ale budete muset své weby a obsah nechat předem schválit.

Dalším krokem je vytvoření seznamu / databáze e-mailů příjemců. Příjemci se budou muset přihlásit k odběru vašich e-mailů. Nemůžete jednoduše generovat seznamy e-mailů a přidat je do svého e-mailového marketingu. To je nezákonné a také velmi neúčinné. Po registraci k e-mailovému marketingovému balíčku dostanete různé přihlašovací formuláře. Tyto formuláře lze přidat na svůj web nebo blog za účelem shromažďování e-mailových adres.

Jak vybudovat partnerské weby pro livechat webcam

Jedním z nejdůležitějších aspektů affiliate marketingu je budování affiliate webů. Pokud již vývoj webových aplikací znáte, je to dobré. Pokud ne, je čas začít se učit. Naštěstí to není tak těžké. Existuje spousta CMS (Content Management Systems), díky nimž je dříve šílený návrh a tvorba webových stránek nyní nesmírně snadná. Na toto téma je také spousta průvodců.

Whitelabels: Váš vlastní rebrandovaný web pro livechat s webkamerami

Web livechatu na webkameře „Whitelabeled“ je web s rebrandem. Webmasteři jsou schopni nakonfigurovat a navrhnout web. Jakmile je web přizpůsoben, bude moci používat svou vlastní doménu. Všechno je označeno jako pobočka resp. franšíza. Webmaster vydělá procento ze všech příjmů, které se vygeneruje na tomto whitelabel webu skrze jeho návštěvníky. Poskytovatel partnerského programu zpracovává všechny hostitelské a technické aspekty spuštění verze s bílou značkou. Přidružený subjekt se musí soustředit pouze na propagaci.

Kolik stojí provozování bílé značky?

Jedinou požadovanou skutečnou investicí je název domény. Jméno vlastní domény si můžete registrovat zhruba za 150-300Kč (v závislosti na TLD – příponě, buď .com .net nebo .cz či další) ročně. Ochrana soukromí (pokud ji chcete – znamená skrytí údajů o registrátorovi) je zhruba dalších 250Kč ročně nebo ji některé weby poskytují i zdarma (krasl.cz, webdone.cz – jako anonymní registraci). Přidružené společnosti neplatí nic za hostování ani za jakoukoli jinou režii související se stránkou.

Pokud plánujete nákup trafficu / návštěvníků nebo jinou formu placeného marketingu, pak to něco bude stát. Kolik? To záleží na tom, jak velký je váš marketingový rozpočet.

Kolik může rebrandovaný web s live kamerami na white label značce vydělávat

To se plošně liší. Existují partneři, kteří nevydělají ani korunu, a nebo další partnerské subjekty přinášejí z webových stránek označených bílou značkou 5–6 místné výdělky. Pro sítě, jako je Pornhub a další stránky s pornem, je to ještě lukrativnější. Je to proto, že již pracují s šíleným objemem návštěvnosti a mají v oboru uznání jména a dobré hodnocení u vyhledávačů.

Pravda je; na všem záleží. Bílé štítky, které jsou nějakým způsobem „integrovány“ do jiných produktů a značek, mají obvykle lepší výkon než bílé štítky, které jsou vytvořeny jako samostatné produkty. Vytváření „specializovaných značek“ (na rozdíl od velmi široké a obecné bílé značky) bude obecně také výnosnější.

Výběr různých pohlaví, etnického původu a kategorií

Existují určitá řešení pro whitelabel značkou, která jsou přizpůsobitelnější než jiná. To, co lze upravit, se velmi liší mezi jednotlivými poskytovateli. Některé partnerské programy vám umožňují pouze přizpůsobit design a nahrát vlastní logo. Ostatní vám umožní vybrat si z konkrétních pohlaví, etnického původu, fetišů atd.

API: Posuneme se na další úroveň

Pro ty, kteří jsou v kódování trochu pokročilejší, nabízí většina partnerských programů rozhraní API. Pomocí rozhraní API lze provádět spoustu vzrušujících a zajímavých věcí. Partnerské společnosti byly schopny vytvořit několik skutečně úžasných webů. To sahá od robustních adresářů až po sítě, které mají integrované rozpoznávání obličeje, aby pomohly najít camgirls podle vzhledu. Jeden portál s webkamerami dokonce zajistil bezproblémovou integraci s jiným portálem, aby získal představu o tom, jak robustní je API určitých sítí.

Programy doporučení modelu webové kamery

Existují některé sítě, které kromě programů doporučení zákazníkům nabízejí i doporučení modelů. Pokud máte provoz modelů, adult umělců a preformerů, může to být skvělý nový zdroj provozu. Modelové programy doporučení fungují stejně jako programy doporučení zákazníkům. Partnerským společnostem jsou poskytovány trasovací odkazy a propagační obsah. Někdy se stejné odkazy používají pro doporučení zákazníka i modelu. A někdy existují samostatné odkazy na doporučení zákazníka a modelu.

Více: Jak získat peníze za doporučení nových modelů a pornohvězd