Marketing livechat modelů na YouTube

YouTube

Marketing modelů na livechat webové kameře na YouTube

YouTube je druhý nejhledanější a nejnavštěvovanějsí web hned pod Google. Protože YouTube je produkt Google, jejich videa se také pravděpodobněji objeví ve výsledcích vyhledávání a ve výsledcích videí. Přestože YouTube neumožňuje nahotu a obsah pro dospělé, neznamená to, že jej nelze použít pro marketing. Přejděte na YouTube a vyhledejte „striptýz“ nebo „camgirl“ a uvidíte videa s několika stovkami tisíc zhlédnutí. To je skvělá reklama a propojením s vašimi webovými službami můžete vydělat peníze z provozu.

Jak sexuální mohou být videa na YouTube, aniž byste dostali zákaz?

Google má pokyny a omezení týkající se jejich obsahu. Dokud nebude nahota, máte se dobře, ale obsah „věkově omezte“. Zde jsou pokyny YouTube ohledně nahoty a obsahu pro dospělé:

Pokud má být video sexuálně provokativní, je méně pravděpodobné, že bude pro YouTube přijatelné.

Co je a není povoleno

Sexuálně explicitní obsah, jako je pornografie, není povolen. Videa s fetišovým obsahem budou odstraněna nebo věkově omezena v závislosti na závažnosti daného aktu. Ve většině případů se na YouTube nesmí zobrazovat násilné, názorné nebo ponižující fetiše.

Video, které obsahuje nahotu nebo jiný sexuální obsah, může být povoleno, pokud má primární účel vzdělávací, dokumentární, vědecké nebo umělecké a není bezdůvodně grafické. Vhodný by byl například dokument o rakovině prsu, ale zveřejňování klipů mimo kontext ze stejného dokumentu nemusí být. Pamatujte, že uvedení kontextu v názvu a popisu pomůže vám a vašim divákům určit primární účel videa.

Věkově omezený obsah

V případech, kdy videa nepřekračují hranice, ale přesto obsahují sexuální obsah, můžeme použít věkové omezení, aby obsah mohli zobrazit pouze diváci staršího určitého věku.

Videa obsahující nahotu nebo dramatizované sexuální chování mohou být věkově omezena, pokud je kontext náležitě vzdělávací, dokumentární, vědecký nebo umělecký. Videa s jednotlivci v minimálním nebo odhalujícím oblečení mohou být také věkově omezena, pokud mají být sexuálně provokativní, ale nezobrazují explicitní obsah.

Striptýzy jsou zcela legitimní

Oblékněte se do něčeho sexy a předveďte své tělo, aniž byste byli nazí. Stále budete muset označit svůj obsah jako věkové omezení, ale nebude zakázán ani odstraněn. Udělejte sexy tanec a předveďte své tělo. Nezapomeňte označit svůj video obsah vodoznakem pomocí názvu vašeho webu, aby lidé věděli, kde vás najdou.

„Zpovědi Camgirls“ jsou na YouTube docela populární

Vidíte spoustu modelů, které mluví o svých zkušenostech jako camgirls. Na tomto webu pod blogem je několik těchto videí. Tato videa jsou na YouTube poměrně populární. Zdá se, že lidé jsou více zvědaví na kariéru modelu webové kamery než cokoli jiného, ​​ale ve skutečnosti by to mohlo přitáhnout provoz a zákazníky. Jelikož se jedná o „nesexuální“ obsah, YouTube jej bude přijímat o něco více.

Vytvořte si kanál pod svým aliasem pro dospělé

Pamatujte, že toto je vše o brandingu a snažíte se, abyste si udělali značku jako bavič pro dospělé. Poté, co vytvoříte svůj alias pro dospělé, je to název všech vaše kanály, sociální média a vše ostatní by mělo být pod. Nakonec budete chtít, aby lidé vyhledávali pomocí Googlu vaše jméno a hledali vás osobně. Nezapomeňte do svého profilu zahrnout odkazy na svůj Facebook, Twitter, Tumblr, web a další sociální sítě. Nahrajte sexy obalový obrázek a avatar profilu.

YouTube SEO – Jak dosáhnout vyššího hodnocení obsahu

Nahrávání videí je zbytečné, pokud nejsou sledována a nesměřují provoz a zákazníky. YouTube má řadu signálů používaných k hodnocení videí. Znalost toho, co je relevantní, a optimalizace vašeho kanálu a videí vám pomohou dosáhnout vyššího hodnocení na YouTube a ve Vyhledávání Google.

Značky – YouTube se značně spoléhá na značky. Maximalizujte počet značek na každém videu. Pokud už na klíčová slova nemyslíte, použijte jako značky skutečné vyhledávací dotazy.

Název – Název je velmi důležitý. Zkráťte název tak, aby slova na konci nebyla přerušena slovem „…“, což vypadá jednoduše nevkusně. YouTube sleduje klíčová slova v názvu a pomáhá určit, o čem video je. Udělejte klíčové slovo v názvu bohatým, ale také se ujistěte, že je dobře čitelné a je klikatelným nadpisem.

Popis – ujistěte se, že máte dobrý popis se spoustou klíčových slov a vyhledávacích frází. Čím větší popis, tím lépe. Ujistěte se, že také dobře čte. Uveďte odkazy na své sociální sítě a webové stránky. Nechtěl bych odkazovat přímo na síť vaček, ale modelový web by měl být dostatečně legitimní, pokud to nevypadá jako hardcore porno stránka. Buďte opatrní, protože YouTube může odebrat obsah pro propojení s obsahem pouze pro dospělé. Buďte k tomu konzervativní a pokud k tomu zlikvidují video, víte, že na tuto webovou prezentaci už nebudete odkazovat.

Místo odkazování na svou webovou stránku zkuste divákům říct „Chcete-li více, přejděte na můj web na adrese www ……“ nebo jim řekněte: Vygooglete si své jméno. ( Proč je SEO tak důležité! )

Zhlédnutí a označení Líbí se mi videa – Počet zobrazení a označení Líbí se. Nejen, že má dopad počet zhlédnutí, ale i hodnocení (jak dlouho si video prohlíželi) je faktorem hodnocení.

Sledovatelé kanálu – Kolik sledujících máte, pomáhá určit, jak dobře se vaše videa řadí. Postupným růstem sledovanosti byste měli přirozeně získat více sledujících a vaše videa by měla začít lépe fungovat. Sledovatelé také s větší pravděpodobností lajkují a sdílejí váš obsah, což je další signál hodnocení.

Sdílení a vložení videa – YouTube sleduje počet sdílení a míst, kde bylo video vloženo, jako hodnotící signál.

Seznamy videí obsahující videa – YouTube sleduje všechny různé seznamy videí, které obsahují vaše video. YouTube se podívá na klíčová slova v názvu a popisu seznamu skladeb. YouTube také prozkoumá obsah videí v seznamu skladeb, aby pomohl určit, o čem je seznam skladeb, a podle toho jej také vyhodnotit.

Klíčová slova kanálu – YouTube prozkoumá veškerý obsah kanálu (nahrání, popis, atd.), aby lépe určil, o co v kanálu jde. Pomůže to vyšší pozici kanálu (kanály se také zobrazí ve vyhledávání) a všechna videa se umístí na vyšší pozici podle toho, o co v kanálu jde.

Pravidelné publikování – YouTube má rád vydavatele, kteří pravidelně produkují obsah. Více aktivních producentů obsahu bude mít přirozeně vyšší hodnocení. Stabilní publikování = více videí, což znamená větší návštěvnost a větší uznání.

Řízení návštěvnosti z YouTube videí

Mít velkou sledovanost a velký počet zhlédnutí je skvělé, ale to vám ve skutečnosti nic neudělá, pokud vám nepřinese žádný provoz. Zde je několik tipů, jak co nejlépe využít svůj marketing na YouTube.

Publikovat pod pseudonymem – Už jsme to jednou zmínili, ale stojí za to to zmínit ještě jednou. Jedná se o branding. Mějte videa na kanálu pod svým pseudonymem. To pomáhá budovat povědomí o vás. Pamatujte, že chcete, aby vás lidé vyhledávali Googlem a našli.

Vodoznak vašich videí – Chcete je označit vodoznakem názvem svého webu. Není to adresa URL vaší chatovací místnosti nebo síť webové kamery. Důvodem je, že jednoho dne můžete přepínat sítě. Tím, že provoz přejde na web, a ne do sítě vaček, můžete je vždy přesměrovat do vaší aktuální sítě webkamer. Nejlepší ze všeho je, můžete je odkázat prostřednictvím svého přidruženého odkazu a vydělat nějaké peníze

Slovní výzva k akci – řekněte divákům videí, že na vašem webu mohou najít více sexy obsahu. Slovní výzva k akci je skvělá pro interakci s diváky. Dejte jim vědět, že jste umělec, aby věděli, že s vámi mohou komunikovat na kameru.

Odkazy v popisu – na to buďte opatrní! YouTube může zakázat odkazování na obsah pro dospělé! Z tohoto důvodu navrhuji propojení s vaším webem nebo jinými sociálními sítěmi. Pokud bude video odstraněno kvůli odkazu na váš web, víte, že je příliš sexuální, a už na něj odkazovat nemusíte. Přinejmenším máte vodoznak, pokud odkazy nebudou fungovat.

Odkazy kanálu – Odkaz na váš web a vaše účty sociálních médií. To bude řídit provoz a doufejme, že následovníci přes jiné sociální sítě.

Řekněte divákům YouTube, aby se přihlásili k odběru vašeho kanálu & nbsp; – poznámky, slovní výzva k akci, výzva k akci v popisu atd. Vyzvěte diváky YouTube, aby se přihlásili k odběru vašeho kanálu a získali další obsah. Nezapomeňte, že předplatitelé jsou také signálem pro hodnocení videí, což pomůže výkonu všech vašich videí.

Interakce s komentátory – nezapomeňte komunikovat s komentátory. Toto jsou vaši potenciální fanoušci a stálí fanoušci.

Sdílet na Google+ – YouTube a & nbsp; Google+ & nbsp; jsou jak produkty Google, tak vysoce integrované. Vaše sdílení na Google+ a všechny komentáře z Google+ se zobrazí na YouTube, což také zvýší interakci s videem na YouTube. Tím se také zvýší vaše sledování na Google+, což je velmi efektivní marketingový kanál. Všechna vaše videa z YouTube by se měla automaticky zobrazit také na stránce Google+.