
Průvodce a tipy pro marketing Camgirl / Pornhvězdy
Marketing je obrovskou součástí adult businessu. Neexistuje žádný zaručený příjem a každý účionkující je zodpovědný za řízení vlastních show a marketingu / prodejů. To platí pro modely na webkameře, producenty klipů, telefonní operátory a nebo kohokoli jiného, kdo nabízí služby zaměřené na adult. Objevují se také překážky, jako je například skutečnost, že ne všechny sociální sítě jsou nakloněny obsahu pro dospělé. Naštěstí portály s webkami hojně generují návštěvnost a pro propagaci modelů je k dispozici spousta nástrojů. Tady jsou všechny způsoby, jak uvádět na trh produkty a služby pro dospělé.
Využívejte návštěvnosti portálů s webkamerami
Nejjednodušší a nejúčinnější způsob, jak model může sám sebe propagovat je prostřednictvím využití aktuálního provozu na různých webech. Portály s webkamerami hodně investují do zvyšování návštěvnosti svých webů. Tyto weby mají také stálé členy, kteří jsou na webu aktivní. Chcete-li využít tento traffic tak jste udělali první správný krok!
Mějte skvělý profil / avatar
Vaše stránka profilu je velmi důležitá. Dobré fotografie vám pomohou vyniknout a přilákat potenciální zákazníky. To platí zejména pro avatar / profilovou fotku, protože to se obvykle zobrazuje ve vyhledávání a na stránkách kategorií. Pokud web zobrazuje živý náhled kamery, je důležité zůstat na kameře a nevypadat znuděně nebo nudně.
Informace o profilu / filtry
Mnoho webů má zabudované filtry. To umožňuje členům webu filtrovat modely na základě konkrétních kritérií. Může to být věk, etnická příslušnost, barva vlasů, barva očí a celá řada dalších kritérií. Pokud máte profil, který je neúplný nebo není správně vyplněn, v těchto filtrovaných výsledcích se nezobrazí.
Značky a kategorie stránek
Pamatujte, že značky a kategorie jednotlivých webů se chovají mírně odlišně (zejména při porovnávání webů s kamerami a webovými stránkami), ale všechny jsou velmi důležité! Chcete být uvedeni pod značkami, které nejlépe vystihují vás, vaše pořady a váš obsah. To platí zejména pro modely fetišů / fetišový obsah . Pokud vám web umožňuje určit fetiš, kterému se věnujete, určitě to také využijte!
Porozumění žebříčku / algoritmus stránek
Ještě jednou se jedná o něco, co se bude drasticky lišit podle jednotlivých stránek. Pokud jde o webovou kameru, bude to modelové hodnocení. Pokud je to na webu s videi, je zde i modelové hodnocení a také to, jak se na webu řadí skutečné klipy. Když budete vědět, co má dopad na hodnocení, a budete se snažit dosáhnout vyššího hodnocení, získáte pak na webu i větší viditelnost.
Mnoho webů používá v žebříčku výdělky nebo prodeje. Někteří dávají přednost modelům poté, co zcela vyplní svůj profil, synchronizuje sociální média nebo provede řadu dalších akcí. Vždy se můžete obrátit na podporu webu a získat tak více informací o tom, co ovlivňuje hodnocení. Některé weby také přiřazují skóre, která můžete použít k porovnání toho, jak dobře se na nich umisťujete.
Získávání fanoušků a příznivců
Téměř každý web má nějaký systém přátel nebo následovníky. Mnoho webů nabízí nástroje, které můžete propagovat svým následovníkům, ať už jde o DM a zasílání zpráv, nebo jednoduše zasílání upozornění následovníkům, kdykoli se připojíte online. Když si na stránkách, na kterých hrajete, vytvoříte sledovanost, vždy vám to pomůže lépe se na nich objevit.
Představení současně na více webech
Jedním ze způsobů, jak získat větší expozici na webech s webkamerami, webech s videi, je být na nich jednoduše více a být více online. Uvést lze i další výhody, například jednoduše mít zadní vrátka pro případ, že by se na vašem primárním webu někdy něco stalo. Zde je několik informací o tom, jak být na více webech současně.
Rozdělení kamer / Vysílání na více webech : Pro modely existuje speciální software zvaný „splitters – rozmnožovač“, který vám umožňuje vysílat váš feed na více webů a služeb. To umožňuje modelkám sedět ve free chatu na více webech a čekat na pozvání do privátu. Tím se získá vyšší modelová expozice na každém webu, na který se vysílá. Některé weby mají dokonce falešné priváty a špionážní představení, což vám může přinést další příjem, i když soukromá show, kterou předvádíte, na jejich stránkách neprobíhá!
Prodej klipů na více webech : Jedna skvělá věc na klipech je, že pro prodej nemusíte být online a vystupovat. Úložiště klipů zpracovávají transakce a doručování obsahu. Nahrávání na více webů je proto proveditelnější, než by bylo pokusit se žonglovat s více webovými stránkami na cam show. Nahrávání na každý web však zabere nějaký čas, což je hlavní nevýhoda toho, že se nacházíte na více webech. Větší publikum však oslovíte tím, že budete na více webech s klipy.
Marketing sociálních médií
Marketing sociálních médií je obrovský. Pamatujte, že propagace služeb pro dospělé se liší od propagace běžných produktů nebo služeb. Ne každá sociální síť je vhodná pro dospělé. Stále je možné prodávat prostřednictvím běžných stránek sociálních médií, ale je to stále těžší a těžší. Naštěstí existují některé weby sociálních médií vhodné pro dospělé, jako je Twitter. Pro hlavní stránky sociálních médií je stále možné je prodávat, jen je to těžší.
Spuštění webu
provozování webových stránek má mnoho výhod. Jednou z těchto výhod je schopnost využívat cennou návštěvnost z vyhledávačů. Existují také způsoby, jak web přímo zpeněžit, ať už prostřednictvím prodeje obsahu, předplatného členství nebo živých kamer. Web může také fungovat jako vaše hlavní marketingové centrum se seznamem různých webů s webkami a videi, na kterých se nacházíte. To je obzvláště užitečné, protože většina sociálních webů a sítí poskytuje pouze jeden odkaz na web. Pokud na svém webu vypisujete všechny své weby, potenciální zákazníci mohou najít všechny tyto odkazy prostřednictvím tohoto jediného odkazu na web.
Optimalizace pro vyhledávače (SEO)
Jak bylo uvedeno výše, web vám umožňuje využívat provoz vyhledávače. Hodnocení podle jména umělce je obvykle poměrně snadné a probíhá přirozeně. Je také možné hodnotit některá další hodnotná klíčová slova a hledané výrazy. Například; pokud model může získat hodnocení vyhledávačů pro fetiš, který model nabízí , tyto pozice mohou být velmi, velmi cenné! To vše ale nemusí být tak snadné a pravděpodobně to bude vyžadovat provedení optimalizace pro vyhledávače (SEO). Tento proces může být velmi složitý a náročný, ale znalost základů může významně pomoci. A pokud dokážete bodovat pro konkrétní klíčová slova, pak vyhledávací dotazy poskytnou stálou návštěvnost.
Další informace: Optimalizace pro vyhledávače (SEO)
Spuštění partnerského programu
Spuštění partnerského / affiliate programu prostřednictvím webových stránek je dalším způsobem, jak získat provoz. Partnerský program je místo, kde se webmasteři zaregistrují a propagují web. Tito správci webů dostávají provizi za generování prodeje. Kvůli provizi majitel webu nedostane tolik za prodej, ale pokud se jedná o prodej, k němuž by jinak nedošlo, jsou to v zásadě „peníze zdarma“.
Další informace: e-mailový marketing pro modely pracující na webkameře
Propagace prostřednictvím tube stránek pro dospělé
Webové stránky pro dospělé (jako jsou Pornhub, XVideos atd.) se těší obrovské množství návštěvnosti. Vstup do tohoto provozu je stejně jednoduchý jako vytvoření účtu a publikování obsahu. Většina tube stránek má také programy pro modely a producenty. Prostřednictvím těchto programů mohou producenti zpeněžit bezplatná zhlédnutí svých videí. Toto je prostřednictvím sdílení reklamy. Weby tedy nejen zajišťují provoz, ale jsou také zdrojem příjmů!
Vodoznak nahraných videí: Je opravdu důležité mít vodoznak videa které nahráváte! Tímto způsobem lidé sledující videa vědí, kde mohou najít více vašeho obsahu. Pokud máte web, můžete použít jeho adresu URL. Pokud máte logo, můžete jej pomocí vodoznaku označit. Vodoznakem můžete kdykoli označit jménem svého umělce a lidé mohou najít vaše stránky a sociální sítě na Googlu pomocí tohoto jména.
Odkazy na profily: Mnoho z tube webů také umožňuje ověřeným modelkám a producentům umisťovat odkazy na jejich profily. To může zahrnovat odkaz na web nebo odkazy na sociální média.
Odběratelé / Sociální funkce: Většina tube webů má také sociální funkce, jako jsou přátelé, sledující, zprávy a informační kanál aktivit. Modely mohou tyto sociální funkce využít k propagaci.