Vlastní videa

Jak získat více zákazníků, kteří si kupují vaše videa na míru

Máte někdy pocit, že každý model nebo výrobce klipů získává vlastní žádosti o video? Chcete dělat více vlastních videí a nejste si jisti, co vám brání? Být vlastním pánem se scvrkává na pár věcí. Jelikož každé 2-3 dny si pohrávám s novým scénářem, ukážu vás tajemství mých způsobů.

Zvažte nabídku dvou možností: exkluzivní a neexkluzivní (prodaný obsah)

Největším důvodem, proč mám tolik různých obsahů, je to, že nabízím dvě možnosti; jedna je výrazně levnější než druhá. Vlastní video, ve kterém píšou zákazníci scénář, ale mohu je znovu prodat (takže jejich skript nesmí obsahovat jejich jméno ani „osobní údaje“) a vydělat na tom další zisk. Tato možnost je stojí 100Kč za minutu videa.

Některé z mých nejprodávanějších produktů bylo právě „na míru“, protože obvykle jeden člověk sdílí podobnou fantazii, jakou si objednal ten druhý, takže to funguje! Zákazníkům se dokonce líbila myšlenka stát se „ředitelem“ něčeho, co budete znovu prodávat a vydělat na tom větší zisk.

Potom za „vlastní obsah“ účtuji 300 Kč za minutu (můj zisk, takže je rozdíl za objednání obsahu na webech, které mají procento) To platí pro obsah se jmény a osobními údaji a dalšími věcmi, které byste nechtěli znovu prodat, nebo víte, že by ve skutečnosti neměly hodnotu dalšího prodeje. Mít různé možnosti takového stanovení cen pro „lepší nabídku“ pro zákazníky tím, že jim ukážeme cenový rozdíl, je může povzbudit a přimět je si myslet, že dostávají dobrou nabídku. Pomáhá také budovat vaši sbírku videí, když lidé chtějí levnější variantu.

Rychlejší produkční čas = větší prodej vlastního obsahu

Dodací lhůta je další klíčovou součástí zakázkové výroby. Spousta dívek mívá měsíc čekací dobu, než někdo dostane svůj obsahh. I když je to pochopitelné a život může být hektický, čím kratší je čekací doba, tím pravděpodobněji si ho člověk koupí. Moje čekací doba (když nejsem v menstruaci) je týden a pokud by něco mohlo způsobit, že čekací doba bude delší, ujistěte se, že o tom zákazníka před nákupem informujete.

Před livechatem jsem dělala videa na míru, protože jsou to zaručené peníze. Obvykle nechám své video natočit do 2 dnů poté, co si je kupující zakoupí, poté je upravím a pošlu třetí den. Dodržování přísného výrobního harmonogramu udržuje kupujícího spokojeného.

Vyjádřete nadšení při doručování obsahu a požádejte o zpětnou vazbu

Vyjádření spokojenosti s videem při dodání a nadšení z reakce kupujících udělá šťastného klienta. Pomáhá také jako projev nadšení pro vracející se zákazníky. Při doručování videa se ujistěte, že vyjadřujete, jak zábavné to bylo, a jak doufáte, že vám poskytnou zpětnou vazbu. Tímto způsobem se budou cítit v pohodě, když se k vám vrátí s více nápady, protože vás uvidí jako někoho, kdo je flexibilní, na rozdíl od někoho, kdo poskytuje službu bez zájmu o vnímanou kvalitu. Pokud vás osloví poté, co to sledovali s tím, jak se jim to líbilo, nezapomeňte je povzbudit a dejte jim vědět, že byste s nimi rádi znovu spolupracovali.