Založte si vlastní studio pro livechat kamery / produkční studio
V této příručce se dozvíte vše, co potřebujete vědět o založení vlastního studia. Kdykoli někdo odkazuje na studio, má obvykle na mysli „Webkamerové/Livechat/Videochat Studio“. Studia mohou zahrnovat mnohem více, než jen videochatování. Klipy jsou dalším výnosným trendem, na kterém by se studia měla podílet. Rovněž mohou být nabízeny weby pro členy a další služby. Tato příručka vás provede všemi informacemi, které potřebujete vědět, abyste mohli začít s vlastním studiem, ať už se jedná o fyzické nebo digitální studio.
Různé typy studií
Existují dva hlavní typy studií, které jsou vysvětleny níže:
Fyzická studia
Fyzické studio je studio se skutečným vybavením. Infrastruktura je hlavní prodejní místo studia a vzhledem k fyzickému umístění a režii z něj si fyzická studia účtují výrazně vyšší procento. Kolem 50% je tedy reálný podíl na zisku. Fyzická studia ale někdy používají vzdálené i reálné studiové modely.
Digitální studia
Digitální studia fungují kompletně online a nemají žádné fyzické umístění. Z tohoto důvodu jsou digitální studia mnohem více přizpůsobená na míru a pro začátek si berou menší podíl. Vzhledem k tomu, že nemají omezení fyzického umístění, mohou tato studia také podporovat tolik modelů kolik jen chtějí, protože nejsou omezeni tím, že mají k dispozici jen určité množství místností.
Kolik stojí vybudování studia?
To vše do značné míry závisí. Teoreticky lze digitální studio začít s nulovými počátečními náklady. Vše, co potřebujete, je číslo IČO. Ale všichni asi víme, že úspěšné studio bude vyžadovat investice. Skutečná požadovaná investice se drasticky liší, zejména při porovnávání fyzických studií s digitálními. Fyzické studio bude mít veškeré režijní náklady spojené se zařízením a vybavením, ale digitální studio nebude mít tyto výdaje. Právní výdaje (modelové smlouvy, zajištění souladu s 2257, obsahové zásady, zásady ochrany osobních údajů atd.) Bude to minimálně pár desítek tisíc korun. Budou zde také náklady na marketing, poplatky za registraci podniku a další.
Outsourcing vs co zvládnete sami: Jedna otázka, kterou byste si měli na začátku položit je, kolik můžete zvládnout vlastními silami a kolik práce bude třeba outsourcovat? Čím více toho bude možné zvládnout interně, zejména pokud se jedná o kapitál a vlastní personál, tím méně budou činit počáteční náklady. Na druhou stranu, čím více práce budete najímat externě, tím více za tyto služby zaplatíte.
Časové měřítko: Je také možné měnit plány v průběhu času. Například – pokud byste chtěli jednoho dne provozovat fyzické studio, je možné začít jen s digitálním studiem, naučit se jak co funguje, generovat příjmy a využít je k rozšíření podnikání. Pamatujte si: startupy digitálního studia mohou být velmi individuální.
Co je potřeba k založení studia
Zde je vše, co je potřeba k založení studia
Studiové účty
Vytvoření účtu ve studiu je stejně snadné jako přihlášení se k různým webům (máme je uvedeny níže) jako studio. Budete muset poskytnout digitální kopii OP a všechny daňové údaje. Jakmile budou vaše účty pro Studio schváleny, budete moci začít registrovat modely.
Zařízení / vybavení
To platí pro fyzická studia a pro digitální studia to není zase tak důležité. Pokud provozujete fyzické studio, budete potřebovat skutečné umístění a vše potřebné k provozu: počítače, webové kamery, nastavení místností, vybavení pro make-up a vlasy, vysokorychlostní internet, hračky, pomůcky a cokoli dalšího.
Právní požadavky
Je několik zákonných věcí, o které se budete muset postarat: Navrhuje se založit společnost, nechat právníka vypracovat vzorovou smlouvu. Pokud provozujete web, doporučujeme, aby si právní podmínky, zásady ochrany osobních údajů a další podmínky nechal vypracovat právník.
Modely / Účinkující
A v neposlední řadě budete potřebovat modely. Pokud jste fyzickým studiem, budete omezeni na umělce ve vaší oblasti. Digitální studia mohou nabírat z celého světa. Později se v této příručce podrobněji zabýváme hledáním a registrací modelů.
Jak Studia generují peníze
Studia pod sebou registrují modely a účtují si procento z výnosů z jejich zisků. Na oplátku se od studia očekává poskytování služeb pro modely. Níže si projdeme, jaký typ služeb může studio nabídnout. Nejprve se ale podívejme na některé ze způsobů, jak mohou studia generovat příjmy:
Živé Vysílání na Webkameře
Pokud toto čtete, máte velkou šanci, že začnete s livechat / videochat studiem. Živé webové kamery jsou velmi populární a velmi ziskové a studia se mohou do tohoto běhu akce zapojit. Jednoduše si vytvořte studiový účet a zaregistrujte modely ve studiu.
Prodej klipů
Prodej klipů je dalším způsobem, jak mohou studia profitovat. Existují některé weby s klipy, které podporují studiové účty, kde jsou modely registrovány ve studiu. Existují další, které podporují účty producentů, které může studio stále používat..
Webové stránky s placeným členstvím
Webové stránky založené na předplatném jsou dalším způsobem, jak vydělat. Tyto stránky mohou také získat několik cenných zdrojů návštěvnosti z vyhledávačů. Existuje také několik platforem, díky nimž je nasazení sólových modelových webů opravdu snadné a s téměř nulovými počátečními náklady. Tyto weby také podporují studiové účty.
Platformy fanklubů
Velmi podobný jako provoz členství na webu, ale fankluby probíhají ve skutečné síti. Provozování fanklubu na členském webu má výhody. Jednou z hlavních výhod je pronikání do už ustálené návštěvnosti webu a členství v síti, což může poskytnout více prodejů než nový web pro členy.
Co Studio může nabídnout modelům
Zde jsou některé ze služeb, které mohou studia nabízet modelům. Vezměte prosím na vědomí: Služby nejsou omezeny pouze na toto a potenciální limit služeb je neomezený! Upozorňujeme, že studio není povinno poskytovat všechny tyto služby. Je na studiu, co vše dělají a nabí svým modelům.
Fyzické umístění
To se samozřejmě týká pouze fyzických studií. Pro fyzická studia je zařízení a infrastruktura hlavním prodejním místem. To zahrnuje pokoje, oblečení, vybavení pro líčení, rychlost připojení k internetu a nahrávání a vše, co studio nabízí. Je to prodejní místo pro modely bez vybavení nebo pro ty, kteří nemůžou pracovat z domova.
Konzultace / školení
Konzultace a školení jsou hlavním bodem pro všechna studia. Začínat jako model může být velmi zastrašující a je toho hodně co potřebujete vědět. Zejména se všemi různými službami (webkamery, klipy atd.), Právními a daňovými částmi, propagací a vším ostatním. Poskytování kvalitních konzultací a školení je nutností pro každé studio.
Propagace / marketing
Návštěvnost je hlavní součástí tohoto odvětví. Pokud vaše studio provozuje webové stránky, sleduje sociální média, nakupuje návštěvníky nebo má provoz z whitelabel stránek, návštěvnost je ten hlavní středobod prodeje. Kromě poskytování provozu pro modely jsou studia také schopna pomáhat vystupujícím modelům s nastavením jejich vlastních účtů na sociálních médiích a dalších webových službách.
Poskytování podpory
Řešení kanálů podpory pro mnoho webů s webkami a klipy může být peklo na zemi. Mnoho z těchto webů neposkytne nic jiného než kopírování / vkládání odpovědí a někdy ani neodpoví na otázku! Poskytnutí podpory jménem modelu jim ušetří mnoho trápení, když budou muset jednat přímo s pracovníky podpory.
Služby DMCA
Pirátství je v průmyslu dospělých zásadním problémem a služby DMCA jsou obrovským tématem. Jsou zde dvě možnosti: Služby DMCA můžete spravovat interně a zasílat oznámení jménem modelu, nebo můžete uzavřít partnerství s agenturou DMCA. Mnoho z nich nabízí hromadné sazby pro provozovatele studia.
Služby moderování
Mnoho webů s webkamerami umožňuje modelům určit moderátory. Tito moderátoři pomáhají spravovat chat. uklidnit lidi a zakázat neboli dát “ban” určitým lidem. Některá studia ve skutečnosti mají profesionální interní moderátory, kteří budou aktivně hlídat více modelových chatovacích míst najednou.
Výuka angličtiny
USA a Evropa jsou dvě oblasti největších světových trhů. Pro mezinárodní studia je lekce angličtiny hlavním prodejním artiklem. Výukou modelů anglicky se mohou dostat na hlavní trhy. Je to bonus navíc, pokud země studia těží ze směnného kurzu USD / Euro.
Další možnosti plateb
Některé weby nemají nejlepší možnosti plateb ani časový plán plateb. Mnoho studií z toho vydělává tím, že nabízí svým modelkám více možností výplat a některá dokonce nabízejí denní výplaty! Studia dostávají výplaty přímo z webu a vyplácejí modely jejich metodou výplaty.
Jak získávat modely
Získávání nových modelů je jedním z nejdůležitějších aspektů fungování studia. Zde je několik tipů, jak postupovat při náboru modelů.
Webové stránky studia
Web studia je jedním z nejdůležitějších nástrojů pro nábor umělců. Web by měl vysvětlovat, co je studio, co vše může studio nabídnout a také jaké služby studio poskytuje pro jejich modely. Určitě také věnujte náležitou péči optimalizaci vyhledávačů a tomu aby se vaše webové stránky umístily na předních stránkách vyhledávání přes google. Pokud sídlíte na konkrétním místě, určitě zkuste optimalizovat vyhledávací dotazy pro vaše město / oblast.
Inzerce / Stránky práce
Pracovní místa a weby nabízející práci či brigády jsou stále efektivním způsobem, jak získat modely. K dispozici jsou také některé weby zaměřené na práci pro dospělé. Pokud provozujete fyzické studio, mohou existovat dokonce i některé inzeráty a pracovní místa, která jsou jedinečná pro vaše konkrétní město nebo oblast.
Sociální média
Sociální média jsou dalším dobrým nástrojem pro marketing jakéhokoli produktu nebo služby. Je to také skvělý způsob, jak oslovit potenciální modely. Jen se nepokoušejte tweetovat s každou camgirl a snažit se ji tak přimět, aby se připojila k vašemu studiu. Prostě mějte profily na sociálních médiích a buďte aktivní, podpoříte rozpoznávání vašeho jména a upoutáte pozornost. Silná přítomnost na sociálních médiích také ukazuje potenciálním modelům, že máte autoritu a budete moci propagovat jejich služby.
Veletrhy / události
Obchodní výstavy mohou být skvělou propagací jak pro studio, tak pro všechny modely ve vašem stánku. Po celém světě je spousta akcí pro dospělé a všechny tyto události mají k dispozici sponzorské příležitosti. Nemusíte sponzorovat celou událost, jen abyste se dostali na světlo. Koupě stolu nebo stánku na mnoha z těchto akcí zajistí skvělou pozornost jak potenciálním modelům, tak členům i zákazníkům.
Propagace vašich účinkujících, obsahu a služeb
Provoz a propagace jsou jednou z hlavních věcí, které modely při hodnocení studií hledají. Pokud nejste schopni podpořit návštěvnost a prodej svých účinkujících, bude těžké je udržet. Zde jsou některé z hlavních způsobů, jak řídit návštěvnost a prodej.
Webové stránky a SEO
Návštěvnost vyhledávače je jedním z nejefektivnějších dostupných nástrojů. Pokud se vám podaří získat / vybudovat web s hodnocením pro některé z cennějších vyhledávacích frází a klíčových slov, zaručuje to stálý tok provozu s vysokou mírou konverze. SEO vyžaduje nějakou práci, ale jakmile se umístíte v žebříčku, je to nesmírně cenný zdroj návštěvníků a potenciálních zákazníků.
To je jeden z hlavních důvodů, proč by studia měla být také zkušenými subjekty provozujícími vlastní promo stránky. Pokud dokážete zvýšit počet konverzí propagujících obecné nabídky živých videochatů, měli byste být schopni zvýšit počet konverzí pro vaše modely. Hraní si s weby podporující affiliate marketing vám také dá příležitost naučit se optimalizaci pro vyhledávače a získat cenné zkušenosti.
Marketing sociálních médií
Sociální média jsou dalším cenným marketingovým nástrojem. Existuje mnoho stránek sociálních médií vhodných pro dospělé (například Twitter a Tumblr). Je také možné prodávat prostřednictvím webů pokud nebudete přidávat obsah pro dospělé, i když to vyžaduje trochu více pozornosti. Budete muset být opatrní, na co odkazujete a jaký typ obsahu zveřejňujete. I když vše, co zveřejňujete, není nahota, stále existuje šance, že účty budou zakázány, protože propagaci posunujete až na doraz.
E-mailový marketing
E-mailový marketing je dalším velmi cenným marketingovým nástrojem. Pro tento kanál jsou třeba investice, ale rozhodně to stojí za to. Seznamy e-mailů jsou také něčím, co by jste měli postupem času budovat. Ale jakmile získáte obsáhly a vysoce efektivní seznam adresátů zákazníků, stane se pro vás neocenitelným marketingovým nástrojem.
Seznamu e-mailů je také skvělým prodejním místem pro potenciální umělce. Pokud pracujete s desítkami tisíc (nebo stovek tisíc) příjemců e-mailů, je to spousta nových příležitostí, které mohou modely získat.
Další informace: e-mailový marketing pro dospělé
Nákup návštěvníků / reklamy
Zakoupený provoz pro dospělé není zrovna to nejlepší na světě. Hlavně proto, že je většinou založen na provozu z Tube stránek a jiných „pornografických stránek zdarma“. Lidé, kteří hledají tento typ obsahu, obvykle nejsou lidé, kteří platí za své porno. Ale přinejmenším provoz pro dospělé je levný k nákupu. Ale pokud by to nebylo „dostatečně dobré“ na to, aby konvertovalo návštěvnost na prodej, inzerenti by ho nekupovali.
Stránky s videi – Tube
Mnoho modelů má na stránky s tube videi velmi smíšené názory. Jsou jedním z největších přičinitelů krádeže obsahu, ale zároveň vytvářejí skvělý marketingový nástroj. Návštěvnost z webů s tube videi skutečně funguje. Jinak by producenti nevytvářeli kanály a nenahrávali své vlastní videa.
Trik spočívá v použití vodoznaků, obsahu ukázky a chytré výzvy k akci. K dispozici jsou nástroje, které také mohou automatizovat nahrávání na stránky s videi.
Spuštění vlastního partnerského programu
To je něco, o čem mnoho lidí nepřemýšlí. Existuje spousta různých způsobů nastavení partnerských programů pro každý z vašich modelů. Díky ModelCentro je to šíleně snadné a bez nákladů. Provozování partnerského programu je skvělý způsob, jak outsourcovat propagaci na spoustu různých webmasterů. Partnerské programy mají také povinnost zobrazovat se na některých z nejlepších adresářových a kontrolních webů.
Obchodní alternativy k zahájení studia
Založení webkamerového livechat studia není jedinou cestou, kterou můžete jít. Zde je několik dalších způsobů, jak vydělat peníze v průmyslu pro dospělé
Affiliate marketing
Affiliate marketing je skvělý způsob, jak si vydělat peníze jako webmaster. Nejlepší na affiliate marketingu je, že je to mnohem více individuální záležitost. Můžete začít s jednoduchým názvem domény a vytvářet jej odtud. Jako partnerský subjekt se také nebudete muset starat o hledání a udržení umělců. Jednoduše přiveďte zákazníky k nabídkám partnerských společností a získejte provizi. Mnoho webů má také programy doporučení nových modelů a propagace webů může být snazší než ve studiu.
Weby označené bílou značkou
„Whitelabel“ je místo, kde webmaster rebranduje produkt nebo službu jako svůj vlastní. Mnoho webů nabízejících livechat nabízí bílé štítky, kde mohou webmasteři rebrandovat web s kamerami jako svůj vlastní. Webmaster vydělává procento z příjmů generovaných bílou značkou. Webkamerový web zpracovává hostování a všechny technické aspekty fungování webu. Všechno, o co se webmaster musí starat, je propagace a podpora provozu a prodeje.
Vytvořte si vlastní web s livechat webkamerami
Toto je jediná ambicióznější možnost než provozovat studio. Je možné vytvořit si vlastní web pro živý videochat. Existují dokonce i CMS, díky nimž to může být na klíč a snadné. Některé dokonce poskytují funkce, jako je sdílení modelů, díky nimž bude pro váš web s webkami mnohem snazší získat zpočátku provoz. Vezměte prosím na vědomí: Vybudování portálu s živými webkamerami vyžaduje více odhodlání, píle a také více rizikového kapitálu než provozování studia.